en nu............ op naar de warmte!!! - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van mooibroek - WaarBenJij.nu en nu............ op naar de warmte!!! - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van mooibroek - WaarBenJij.nu

en nu............ op naar de warmte!!!

Door: Maria

20 Januari 2009 | Nederland, Rucphen

Na al "het goede"te hebben genoten, zijn we weer helemaal op onszelf in ons huisje op wielen.
En het was goed, deze twee maanden in Nederland. We hebben weer heel wat afgeklust bij Ellis en bij Hans (oh, ja ook nog bij Jan en Alie :-:).
Hele fijne kerstdagen gevierd met alle kinderen en het nieuwe jaar bij Bert en Renske ingeluid.
Daarna heeft Theo zelfs nog geschaatst met Carien en Hans op de Arne.
En als klap op de vuurpijl hebben we afgelopen weekend met alle kids geskied in Winterberg. Zelfs Theo en ik hebben op de lange latten gestaan. Theo heeft één dag les genomen en ik twee dagen, maar dan kun je toch al heel aardig van de bergen afkomen! (Nee, we hadden beide nog nooit geskied).
Zelfs Ron, Juul en Iwan skieden de tweede dag al met een gemak de rode piste af, geweldig om te zien!
We zaten zo'n 40 km van Winterberg af,dat was behoorlijk ver, maar de laatste dag regende het bij het appartement en toen we in Winterberg kwamen lag er een verse pak sneeuw, prachtig!!
En nu zijn we dus weer op pad, op naar de warmte!
We willen iedereen nog heel erg bedanken voor de gezelligheid en het warme welkom, ook in de kerk van Middelburg, Amersfoort en in Driebergen.
We hopen dat jullie allemaal onze belevenissen volgen en zien jullie reacties daarop weer graag op deze site!!
Veel liefs en tot de volgende keer.

• 20 Januari 2009 - 18:26

Greet:

na de winterpret op naar de zon voor de mooie plaatjes hoef je het niet te doen want winter plaatjes zijn ook prachtig we wensen jullie weer een goede reis en een dagje nijmegen gaat vast nog wel eens lukken groetjes

• 20 Januari 2009 - 18:29

Bert & Renske:

Daar gaan ze weer... We wensen jullie een hele fijne reis en doe vooral voorzichtig aan. Hoewel ik denk dat er meer gevaar bestond op het moment dat Theo aan het schaatsen was en later jullie beiden skieden, dan in Marokko te verwachten is. We volgen jullie berichten.

• 20 Januari 2009 - 18:42

Arnold En Baukje:

Hallo,
    We wensen jullie een goede reis naar het zonnige zuiden!
    Leuk om even lekker bijgepraat te hebben in Middelburg.
    Tot ziens!
    Groetjes A en B.

• 20 Januari 2009 - 19:29

Lieneke:

Fijne reis en wij genieten mee van jullie verhalen en foto's.
    Groet Lieneke

• 20 Januari 2009 - 21:15

Janneke:

Het was goed jullie weer te ontmoeten. En na het goede samenzijn met de familie kunnen jullie er weer tegenaan. De wijde verten roepen weer...

Veel plezier.
    Oh, ja Obama is president!

• 21 Januari 2009 - 09:10

Obama:

Hay folks, that's all folks.
    YES, WE CAN!...

• 21 Januari 2009 - 09:22

Janita:

Gute reise, bon voyage, buenos viaje, Triq Salama

• 21 Januari 2009 - 10:15

Klasien:

ook uit de kaarst de beste wensen voor jullie. hou de glimmende kant boven.

• 21 Januari 2009 - 12:22

Jannie:

Nou,al jullie plannen met veel plezier uitgevoerd zo te zien aan de mooie plaatjes.
    We wensen jullie weer een mooie en behouden reis toe,we volgen jullie weer met plezier.
    Het was goed weer eens lekker bij te praten!

Lieve groet K.& J.