Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!!

Door: Maria

09 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llangollen

Na een paar drukke maanden in Nederland, zijn we weer toe aan een lange vakantie!
We hebben een prachtige kleinzoon van Riët en Vincent gekregen, hij heet Marijn Hans (roepnaam Marijn), helemaal gezond en met Riët ook alles goed!
Ze hebben na de bevalling even in het ziekenhuis gelegen, omdat Marijn niet goed op gang kwam, maar dat bleek allemaal een beetje voorbarig te zijn, hij doet het voortreffelijk, hij is al weer op
zijn geboortegewicht, alle prikjes en testjes gehad en alles is oké! .
Verder hebben we natuurlijk weer het nodige geklust, nu bij Marieke en Jeroen, die een huis hebben gekocht in Amersfoort, (jawel, in dezelfde wijk als Ellis en Michiel!) dat hebben ze onderhand volledig gestript en aangepast aan hun wensen. Daar konden we dus goed onze handen uit de mouwen steken, maar goed, het is erg mooi geworden, nog steeds niet helemaal klaar, de rest valt onder "afwerken" zullen we dan maar zeggen!
Al met al zijn we niet, (of niet genoeg,) aan bezoekjes aan vrienden, familie, enz. toegekomen,
daar hopen we de volgende keer meer gelegenheid voor te hebben!!
Nu zijn we weer volop aan het genieten in Engeland, van de natuur, maar niet in de laatste
plaats ook van de leuke kontakten, die je hier met de mensen hebt!
Maar daar hebben we het de volgende keer over!
Lieve groetjes uit Engeland (nu in Wales!) en tot de volgende keer.

• 10 Juli 2009 - 09:48

Amy:

Gefeliciteerd met de mooie kleinzoon.
    Leuk dat jullie daar nog van hebben kunnen genieten tijdens het verblijf in Nederland.
    Veel plezier in GB.
    En wat is jullie camper mooi!!! (voor zover te zien is op de foto natuurlijk).
    Gr. @my

• 10 Juli 2009 - 18:00

Janita:

Still alive, dus....
    Gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Wat een prachtig mannetje. Het is niet te hopen dat hij zijn leven lang nu overal te laat komt.
    NL raakt ook zo langzamerhand in de Nomadensfeer. Zeeland is het laatst aan de beurt.
    Er is weer e.e.a gebeurd in Middelburg. Misschien zijn jullie op de hoogte?
    Peter T is helaas niet meer onder ons. Beter voor hem, triest voor degene die achtergebleven zijn.
    Verder: een goede zwerftocht weer toegewenst langs bergen en door dalen. Geniet ervan! Tot horens.

• 13 Juli 2009 - 10:10

Klasien:

Gefeliciteerd met Marijn.
    Veel plezier in Engeland De foto's zijn weer prachtig. Tot horens C+K

• 16 Juli 2009 - 09:24

Ineke:

Wat leuk weer een kleinzoon, gefeliciteerd !
    Ik wens jullie weer een fantastische reis in Engeland en veel mooi weer. Groetjes, liefs

• 16 Juli 2009 - 16:49

Jan En Dineke:

Zijn jullie toch weer stiekem op reis zonder dat we het in de gaten hadden.Het was lang stil aan het Mooibroekfront.Harteljk gefeliciteerd met de kleinzoon, nog vernoemd ook? Hoe lang blijven jullie in Engeland en gaat de reis daarna ook nog naar Peking?We zijn erg benieuwd.....