Pech.... - Reisverslag uit Bunratty, Ierland van mooibroek - WaarBenJij.nu Pech.... - Reisverslag uit Bunratty, Ierland van mooibroek - WaarBenJij.nu

Pech....

Door: Maria

03 Augustus 2009 | Ierland, Bunratty

Ja, dat was pech hebben! Hield mijn laptop er mee op, alles wat ik te zien kreeg was een zwart beeldscherm! En alle goed adviezen ten spijt, zoals de laptop een paar uur aan laten staan,
het beeldscherm bleef zwart!
Er zat dus niets anders op dan een nieuwe aan te schaffen. Gelukkig hebben ze die dingen overal, waar je ook bent. Maar het duurt wel even voor je aan de andere programma's gewend bent.
En ik mis mijn eigen fotoprogramma's, maar daar heb je zoons en dochters voor (:-:)!
En ondertussen genieten we hier van de Ierse natuur, van het mooie weer, en de Ierse cultuur (pubs met live-muziek, ja, ja , dus met Molly Malone!), ook al vinden we het hier tot nu toe niet veel anders dan in Engeland, maar misschien komt dat nog. Het is hier even groen
en prachtig begroeid, alles staat hier in volle bloei, de fuchsia's en vlinderstruiken wedijveren met
elkaar, om de meeste kleur en de grootste plek in het wild en in de tuinen staan de hortensia's in alle kleuren mooi te zijn!!
We zijn van Holy Head overgevaren naar Dublin, daar hebben we een paar dagen op een camping gestaan en Dublin bekeken. Wel een aardige stad, maar niet heel bijzonder.
Langs de oostkust naar het zuiden van het eiland, hoppen we van het ene bijzondere naar het andere
bijzondere plekje.
P.S. Het is duidelijk dat het me nog niet gemakkelijk lukt om on-line te gaan, want dit is al een beetje
achterhaald!

• 03 Augustus 2009 - 08:15

Bauke En Lutske:

Hoi,
    Het is nog steeds leuke om jullie te volgen.Veel plezier daar en de Ring of Kerry niet vergeten he
    Groetjes
    Bauke en Lutske

• 03 Augustus 2009 - 09:16

Jannie:

Hey reizigers,

Mooi,om weer iets van jullie te horen.De Ierse cultuur is zeker erg gezellig,we denken daar met veel plezier aan terug! Hier is het volop vakantie,het eiland bruist weer aan alle kanten.We wensen jullie weer een prachtige reis en groetn uut Middelburg!

K & J.

• 03 Augustus 2009 - 19:17

Lidy:

Ik dacht ook al, zijn ze misschien onder gedoken of zoiets. Fijn om jullie nu weer te kunnen volgen.`Tword ier stik eet dus pappen en nat ouwen mear das èènuhu wa we kunne doen.Hroetjes en heniet ze. Jan en Lidy

• 04 Augustus 2009 - 12:01

Klasien:

veel plezier nog en groetjes uit kaarst

• 13 Augustus 2009 - 21:34

Piet En Hennie:

Hopen dat jullie in Ierland ook zulk mooi weer hebben als wij deze zomer gehad hebben.Voor Ierse begrippen fantastisch weer.Wij hebben genoten van de pubs met live-music + eten.Daarna konden we op de parkeerplaats blijven slapen.We hebben veel vrij gestaan op de mooiste plekjes.In die tijd stonden de huizenhoge rododendrons in bloei.Prachtig !!
    Mooi groen eiland met een geweldige kustlijn.
    Wij zijn het hele eiland in de rondte geweest.
    Genieten jullie maar lekker van al dat moois!!
    Groetjes uit Winschoten.

PS helaas gaat de West-Afrika-reis niet door : te weinig deelnemers

• 16 Augustus 2009 - 21:37

Janita:

Ja.., ook weer boven water! t Was goed in Frankrijk en lekker gefietst op col d'Aubisque en Alpe d'Huez.
    Ik dacht: ik doe er ook eens een schepje bovenop. Kan ik ook ergens over meepraten.... ;-)
    Heerlijke 3 weken gehad met ons tentje er op uit. Fijn dat het met jullie ook goed gaat, behalve wat pc- problemen.
    Goede reis verder.

• 27 Augustus 2009 - 07:04

Ron:

welke zoon's en dochters heeft u daarvoor?
    mijjn vader zeker ook en marieke en jeroen en hans iedereen eigenlijk wel!