"Foutje!!" - Reisverslag uit Helsingborg, Zweden van mooibroek - WaarBenJij.nu "Foutje!!" - Reisverslag uit Helsingborg, Zweden van mooibroek - WaarBenJij.nu

"Foutje!!"

Door: Maria

08 Oktober 2008 | Zweden, Helsingborg

Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar ons vorig bericht is gewijzigd. Het moest een beetje te snel, daarom kregen jullie ook geen berichtje ervan op de mail.
Ondertussen zitten we nu in Zweden.
We hebben echt het gevoel dat we steeds dichterbij het Nederlandse komen, ook het landschap doet steeds Nederlandser aan. Over een paar dagen gaan we de brug en tunnel over/c.q.door richting Kopenhagen.
Ik heb hier ook nog maar weinig foto's gemaakt, ook een beetje "foto-moe" misschien.
Tpt de volgende keer, liefs uit Zweden.

• 08 Oktober 2008 - 19:22

Ellis:

nou dit klinkt alsof ik nederlands bakkie koffie al voor jullie kan klaar zetten... :-) Bij deze geregeld. Nee, jullie genieten nog wel even in Kopenhagen. Kunnen jullie herinneringen op halen.
    Hier alles oke....de aannemer is nog steeds bezig en dat kan nog wel een aantal week duren. Michiel en Arjan zijn het schuurtje aan het metselen. Eergisteren hebben ze tot 0:25 doorgebuffeld, ben benieuwd hoe laat/vroeg het vanavond gaat worden.

Liefs van ons!
    Arjan Ellis en Jolien

• 08 Oktober 2008 - 19:34

Lidy:

Ja dat telemarkkanaal kennen wij ook,het was regenachtig toen wij er waren, en ik ging daar pardoes onderuit dikke knie tot gevolg. verder groetjes van ons en geniet ze nog maar een beetje en dat het weer een beetje mee mag zitten want regen wind en kou zijn niet zo gezellig ook al heb je een kachel aan boord. groetjes J&L

• 08 Oktober 2008 - 19:52

Janita:

Kom maar op hoor, geef maar een beetje gas, het is hier heerlijk zacht herfstweer. A.s weekend tot 20 graden. Kom hier maar uitrusten, al dat gereis...., zo vermoeiend. ;-)

• 09 Oktober 2008 - 16:34

Jannie:

Hoi,lieve mensen,
    volgens mij wil men jullie weer eens zien en voelen,dat moet jullie toch goed in de oren klinken!! Mooi dat het nog steeds genieten is in het noorden,het zijn wel hele mooie foto"s die we te zien krijgen.
    Nou, laat maar aan de betreffende persoon weten,wanneer de tafel gereed gemaakt kan worden......

Groet, K & J.

• 13 Oktober 2008 - 09:06

Amy:

Hey, het is wel weer lang geleden dat ik iets gekrabbeld heb.
    Af en toe lees ik eens een stukje over jullie belevenissen. Nu moet ik toch ook maar even reageren. Heerlijk en mooi hoor dat Scandinavië.
    Geniet ervan en goede reis verder.
    Groet, @my

• 16 Oktober 2008 - 06:31

Riët:

En zit mama al op het beeldje naast de zeemeermin? Zijn jullie nog lekker aan het genieten? Zou het ook al gezellig weer vinden jullie weer eens te zien hoor!! Bij ons verder gaat het prima! We hebben net een bank gekocht.. Maar komt pas eind december. Helaas even wachten nog.
    Liefs Vincent & Riët

• 16 Oktober 2008 - 13:05

Klasien:

Begint de natuur in het noorden ook de wind te merken. hier vallen zoveel bladeren van de bomen dat we inmiddels het bos weer kunnen zien. Hopelijk hebben we gauw de mogelijkheid om jullie weer te zien. liefs van ons uit kaarst

• 20 Oktober 2008 - 18:11

Arnold En Baukje:

hoi,
    ligt er al sneeuw in het hoge noorde?
    hier is het herfst maar met veel zon!!
    veel plezier in het land van anderson!
    ondertussen zijn jullie vast al in denemarken.
    groetjes
    a en b.

• 20 Oktober 2008 - 18:11

Arnold En Baukje:

hoi,
    ligt er al sneeuw in het hoge noorden?
    hier is het herfst maar met veel zon!!
    veel plezier in het land van andersen!
    ondertussen zijn jullie vast al in denemarken.
    groetjes
    a en b.

• 24 Oktober 2008 - 21:49

Michiel:

Het schuurtje moet nu nog voorzien worden van een dak en gevoegd.
    Kijken wanneer we dat kunnen doen....

gr,

Michiel

• 24 December 2008 - 19:53

Klaas En Emma:

kreeg vandaag jullie kart en direct op internet gekeken wat een leuke reizen. Hier gaat alles goed de kinderen zijn met de 8 kleinkinderen allemaal thuis om kerst te vieren Heel fijn wat van jullie te hoeren en zien Zijn jullie nu weer in Nederland? Lieve groeten Klaas en emma