Het grote avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van mooibroek - WaarBenJij.nu Het grote avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van mooibroek - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur gaat beginnen!

Door: maria

01 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Na 3 weken belevenissen in Nederland, zoals verjaardagen, dokters en ziekenhuis bezoeken, camper-perikelen, begrafenis, zeilweekend met broers en zussen met aanhang, bezoekjes, de kapper en nog een aantal keren de stad in om de benodigde spulletjes te halen, zijn we er helemaal klaar voor!
We vliegen van Amsterdam naar Abu Dhabi, daar moeten we ons 3 uurtjes vermaken en dan vliegen we door naar Johannesburg waar we om 4 uur aankomen. Daar worden we opgewacht en naar ons hotel gebracht.
Dan krijgen we dus de eerste indrukken van Zuid Afrika, spannend!
De volgende morgen worden we om 9 uur opgehaald en naar de “camper” gebracht. Na alle uitleg worden we dan “los” gelaten!
We zijn van plan om dan naar een camping in Pretoria te rijden, waar het volgens onze informatie een beetje rustiger is, dan kunnen we een beetje acclimatiseren!
Het bovenstaande hebben we dus al achter de rug, zo meteen worden we opgehaald om de camper in ontvangst te nemen, zo spannend allemaal!
Liefs van ons uit Joburg!
Wordt vervolgd!

• 01 Oktober 2013 - 09:25

Hans:

Spannend! Heel veel plezier daar. Doe voorzichtig en hou ons op de hoogte. Dikke kus en knuffel uiy Zeeland

• 01 Oktober 2013 - 09:46

Marieke Boersma-Mooibroek,:

Veel plezier! Geniet van de mooie schepping! Veel plezier met elkaar!

Liefs!

• 01 Oktober 2013 - 10:29

Krijn & Jannie:

Een onvergetelijke en gezegende reis gewenst!

Groet K & J.

• 01 Oktober 2013 - 17:20

Henny Boersema:

Dus nu Zuid-Afrika ontdekken! Ik wens jullie een geweldige reis en geniet ervan!

Hartelijke groet, Henny Boersema

• 01 Oktober 2013 - 22:31

Monique:

Hallo Theo en Maria,

Jullie mooie, avontuurlijke vakantie is eindelijk begonnen. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Heel veel plezier.

Groetjes,
    Monique

• 01 Oktober 2013 - 23:47

Janita:

....Waar dóen ze het toch van....:P
    Geniet beste Theo en Maria, en laat ons meesmullen.
    Groet, Janita

• 02 Oktober 2013 - 21:39

Jan En Lidy:

Geniet van het prachtige zuidafrika, ook wij hebben een aantal jaren geleden de reis (maar dan met een luxe wagen)gedaan en zijn van kaapstad naar johannesburg getrokken.Een reis om nooit te vergeten. Jan en Lidy

• 02 Oktober 2013 - 23:47

Bert & Renske:

Nou, dan is het zover. We hopen dat de trip net zo spannend wordt als de voorbereiding is geweest. We lezen straks graag verhalen over wilde gnoes die komen storen bij sanitaire stops, hyena's die 'lachend' de etensrestjes komen opeten, giraffen die over je schouder meekijken op de laptop en ...... pas op bij de zebra's. We wensen jullie veel plezier. Geniet van de natuur en de cultuur.