Naar huis!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu Naar huis!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu

Naar huis!!

Door: Maria

10 Mei 2009 | Frankrijk, Parijs

En zo werkt dat, als je weer aan de terugreis begint, dan wil het ook niet meer, dan werkt het weer niet meer mee, en dan kunnen de plekjes je niet meer zo boeien..., kortom je wilt de kinderen weer zien, een arm om ze heen kunnen slaan, de verhalen en hun belevenissen weer meemaken. Je gaat ze aan het eind van een reis steeds meer missen!!
We hadden gedacht nog een dagje hier in Zuid Frankrijk aan de kust door te brengen, maar.... het regent pijpestelen, ik denk dat we dan vanmiddag nog wel weer een eindje verder trekken.
We verwachten dat we dan in de loop van deze week wel terug zijn in Nederland.
Theo en ik willen iedereen bedanken, die deze reis weer onvergetelijk hebben gemaakt, de mensen die we op de campings hebben ontmoet, waar we hele gezellige dagen mee doorbrachten, niet in de laatste plaats de mensen in Fes, die ons een
hele fijne zondag mee hebben laten beleven (en voor de koffie en het kijkje in jullie leven daar!!) en we bedanken iedereen
weer voor alle geweldige reacties op de site, voor het meeleven, en voor de vele goede wensen.
Tot de volgende reis! En tot ziens in Nederland!

• 10 Mei 2009 - 11:14

Janita:

Kom maar snel naar ML, het is vandaag prachtig weer. Korte broek en hemdje uit de kast gehaald en we knoeien wat rond het huis.
    Oók welkom in Middelburg!

• 10 Mei 2009 - 12:25

Marjan Van Rosevelt:

Lieve Maria, ik heb weer genoten van je verhalen en alle prachtige foto's. Het blijft leuk om je steeds te volgen. Zelf ben ik alweer bijna een jaar gestopt bij de HAP,maar op deze manier blijf je toch een oude collega die ik niet kan vergeten. Liefs vanuit Middelburg, groet, Marjan

• 10 Mei 2009 - 17:30

Frithjof En Helen:

We hebben met belangstelling jullie belevenissen weer gevolgd.
    Fijn dat jullie dit zo kunnen en mogen doen. We zijn benieuwd naar de plannen voor de volgende reis.

• 10 Mei 2009 - 17:38

Bert En Renske:

Hee, vakantiegangers.
    Goed om te horen dat thuis weer trekt. Ja, raar is dat, he?
    Zodra je het besluit genomen hebt om naar huis te gaan, moet het ook gewoon maar gebeuren.
    Mooie foto's, trouwens van Lissabon. Wat een mooie stad, he? Het zijn voor ons bekende plekjes.Hier is het trouwens heerlijk weer. Nog iets om je op te verheugen dus. Tot gauw, liefs, Bert en Renske.

• 10 Mei 2009 - 17:50

Arnold En Baukje:

Ja, dat heb je op moederdag he! Heimwee? Nee hoor, gekheid!
    Maar even een vraag: naar huis is voor jullie: de camper of toch ergens een leuk permanent huis(je) in ons Nederland?
    Komen jullie naar zeeland? Zien we je vast wel.
    Fijn dat Alles goed ging in Marokko en zo!
    Het weer is hier goed dus.....
    veel groetjes,
    Arnold en Baukje.

• 11 Mei 2009 - 08:54

Greeth:

lang niets van ons laten horen lag aan de computer(ahum)maar we zijn er weer en jullie bijna ook.de plannen voor de 23ste zijn bekend neem ik aan.laat even weten met zn hoevelen jullie komen (neven en nichten zijn ook welkom)kom gerust een paar dagen op ons pleintje staan en vertel alle reisverhalen liefs uit nijmegen

• 11 Mei 2009 - 09:53

Jannie:

Lieve Reizigers,

We hebben genoten van jullie verhalen en wensen jullie een behouden reis naar Nederland!
    Voor ons zit de reis naar Israel er weer op,het was schitterend.
    Tot ziens in Middelburg.

Groet K & J.

• 11 Mei 2009 - 11:35

Ineke V.d. Jagt:

Door jullie reisverslagen reizen wij ook een beetje mee. In ieder geval is Marokko voor ons dichterbij gekomen. Dank voor het delen van jullie belevenissen. We hebben ervan genoten. Goede reis naar huis en hopenlijk treffen we elkaar weer eens in Nederland. groet, Joost en Ineke van de Egypte reis.

• 11 Mei 2009 - 17:08

Lidy:

Goed dat `thuis alhoewel!!! je huisje heb je bijje toch weer gaat trekken. Laat die pijpestelen maar daar.Het is hier lekker weer maar een buitje is eigenlijk ook wel nodig want het is stik droog. Goeie reis terug en dat onze hemelse vader jullie weer veilig terug mogen brengen. Het is toch heel bijzonder om na zoveel kilometers weer gezond en wel terug te keren. bedankt voor de reisverslagen we hebben er van genoten. Groetjes Jan en Lidy