Even rust..... - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu Even rust..... - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu

Even rust.....

Door: Maria

13 Augustus 2013 | Frankrijk, Arles

Vorige week vertrokken van het Gardameer, waar we een dikke week hebben doorgebracht. Het laatste weekend samen met Michiel en Luc met de kids èn met Bert en Renske die een middagje langs kwamen op hun vakantiereis van La Spezia naar Venetië (per ongeluk.....de verkeerde afslag!).
Dat was erg, erg gezellig en erg warm! Dan raak je wel erg veel vocht kwijt, met de broodnodige zouten en mineralen,daar heeft “de medico” dan gelukkig wel een drankje voor! Na een lekkere bbq namen we woensdag afscheid.
Op naar de kust, na een dikke onweersbui was het daar heerlijk fris! En het was een heel gezellig plaatsje: Diano Marina, waar de winkels 's avonds om 9 uur nog een keer weer open gingen.
Langs prachtige slingerweggetjes zitten we nu weer in Frankrijk. Een heerlijke dag doorgebracht aan het Lac de St.Croix bij de Verdon, waar we op een camperplek stonden met een geweldig uitzicht over het meer.
Vannacht stonden we bij een jachthaven met een hele fraaie naam, maar het was alleen de naam die veel beloofde.....Bellegarde! Achter je een drukke verkeersweg zegt natuurlijk niks over mooie tuinen!!
Vandaag wordt het een dagje winkelen in Arles.
En dan gaan we morgen of overmorgen Ellis en Arjan opzoeken, die met een caravan in Serignan Plage staan.
Tot de volgende keer. Een lieve groet van ons uit Zuid Frankrijk!

• 13 Augustus 2013 - 09:36

Jannie H:

Heerlijk is het toch om vakantie te vieren,wij hebben het weer achter de rug.Rondje Frankrijk dit keer,begonnen net onder La Rochelle,tussenstop op weg naar Irene en Onno en keinkinderen,die ons na drie dagen een warme ontvangst gaven in Gondrin.Erg leuk en daarna een paar dagen in
    Valreas en ook nog ruim een week in Bourgondie bij Macon in de buurt. heerlijk simpel twee en een halve week buiten geleefd,slapen in de tent en hele mooie dingen gezien natuurlijk. Hier kwamen Gerrit en Ilse nog twee nachtjes bij ons staan,van uit de Provence op weg naar huis,erg gezellig. Thuis ook nog een week met prachtig weer,je weet hoe dat voelt in Zeeland,kortom een heerlijke vakantie! Jullie genieten weer volop,ook met kinderen en kleinkinderen,hou nog maar een poosje vol.Er wacht nog meer d.v. we volgen jullie met plezier!

Lieve groet van K. en J.

• 13 Augustus 2013 - 09:55

Marieke Boersma-Mooibroek:

Ohhh heerlijk zeg! In Amersfoort blijft het de laatste en komende tijd rond de 22 graden met uitschieters naar de 25 graden.
    En wat een mooie foto's zeg! Je kan wel zien dat je met een andere camera fotografeert.
    Voor ons begint de vakantie a.s. donderdag!

Wie weet zien we jullie in Frankrijk!

Knuffel Marieke, Jeroen, Job en Thijs (wat klinkt dat wijs hè).

• 13 Augustus 2013 - 10:06

Diny Hutten:

Lieve vakantiegangers,
    Wat heerlijk dat jullie van alles zo genieten , gelukkig dat er ook zoveel is om te genieten.
    Bij ons is het anders, Gerard heeft te horen gekregen dat hij een ernstige ziekte heeft, gelukkig kunnen ze hem nog behandelen en moeten we vol vertrouwen het traject ingaan.

Jullie nog een hele fijne vakantie

Lieve groet, Gerard en Diny