Lamgeslagen... - Reisverslag uit Solingen, Duitsland van mooibroek - WaarBenJij.nu Lamgeslagen... - Reisverslag uit Solingen, Duitsland van mooibroek - WaarBenJij.nu

Lamgeslagen...

Door: Maria

14 Mei 2013 | Duitsland, Solingen

Wat een heftige weken hebben we achter de rug!
Eerst de geboorte van Thijs van Marieke en Jeroen, en daarna het feest van het dopen.
Het spannende wachten op de geboorte van Benjamin, wat zijn we blij en dankbaar dat alles goed is gegaan.
Het zijn twee prachtige kereltjes en zo verschillend, maar beide heerlijk tevreden.
En dan de spanning van het ziek zijn van Harrie. Hij ging zo snel achteruit.
Wat is het dan goed dat je zo veel met elkaar kunt delen. Op de crematie en de herdenkingsdienst het verdriet met Dieneke en de kids te delen, hun familie en heel veel vrienden te ontmoeten, wat zullen we Harrie allemaal missen, Dieneke en de kids natuurlijk in het bijzonder!

We zijn dan ook eerst naar een rustige camperplaats gereden bij de stuwdam van Eupen, lekker wandelen in de bossen.
Misschien nog even naar Monschau, maar eerst even rust en alles laten bezinken.
Na het weekend naar Solingen, lekker verwend worden met lekkere en gezellige etentjes, samen prutsen in de tuin en natuurlijk bijkletsen...
En dan naar het Zuiden de zon tegemoet....!

• 14 Mei 2013 - 17:36

Lettie:

Een hele fijne reis en tijd met elkaar gewenst,.groetjes en liefs van Lettie.

• 14 Mei 2013 - 19:17

Frithjof En Helen Vonk:

Dag allebei,

Nog gecondoleerd met het overlijden van broer en zwager. Maar ook natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte en doop van 2 kleinkinderen. We wilden jullie bellen via Hallobuitenland, maar jullie tel.nummer hebben we niet.

Wij zijn inmiddels weer wat gewend in ons koude kikkerlandje na 5 1/2 week genieten in Marokko.

Hartelijke groet,

Helen en Frithjof

• 14 Mei 2013 - 19:34

Jos \je Van Der Laan:

Ja, jullie leven heeft wel op z'n kop gestaan: 2 geboortes en het sterven van Harri.
    Wij felicteren en condoleren jullie. Leven en dood liggen dicht bij elkaar.
    We wisten miet dat jullie al op reis waren, door onze eigen meivakantie, denk ik.
    Een hele goede tijd en lfs van Erik en Jos

• 14 Mei 2013 - 19:39

Janita:

Oeps! Dat is slikken. Leven en dood gaan bijna hand in hand. Gefeliciteerd en tegelijk gecondoleerd.
    Ik ben even niet op de hoogte van jullie wel en wee. Jullie zijn net op stap voor.... weer een lange reis? nu net weg en gebeurt er dit? hoe moet ik het zien?
    Sterkte in ieder geval bij het verwerken van deze emotie. Liefs, Janita

• 14 Mei 2013 - 20:06

Jan En Lidy:

Dag Theo en Maria. Wij zijn net terug van 13 dagen Duitsland zitten de PZC te bekijken lezen we dat er een Harrij Mooibroek is overleden , ik zeg tegen Jan dat kan niet missen dat is de broer van Theo. Openen we onze mail en zien de droeve bevestiging hiervan. Ook van ons onze hartelijke condoleance en natuurlijk ook onze hartelijke felicitatie met de nieuwe wereld burgers. GRoetjes en probeer maar en beetje tot jezelf te komen. p/s onze reis naar Marokko met F en H was geweldig.Jan en lidt

• 14 Mei 2013 - 21:11

Hamelink:

Lieve Theo en Maria,
    Wat een heftige berichten lezen we nu,blijdschap en vreugde,gefeliciteerd met twee geschenken van God die jullie kregen.Maar dan......het sterven van jullie lieve broer en zwager.
    We leven met jullie mee en weten dat jullie troost bij God en bij elkaar vinden.We wensen jullie de rust en vrede van Hem toe en een mooie en behouden reis.

• 15 Mei 2013 - 00:10

Amy:

Ha Maria en Theo,
    Wer op pad??
    Ik dacht dat jullie geen camper meer hadden.

Toevallig zijn wij juist terug van een weekendje aan de Unterbacher See...
    Het was een heerlijk weekend en nu allebei weer volop aan de slag hier.
    Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is en wat jullie reisplannen zijn.

In ieder geval: een goede reis en tot ????
    Groet,
    Amy

• 17 Mei 2013 - 21:40

Dineke En Johan:

Ha Theo en Maria,

We lezen net dat jullie broer en zwager is overleden. Wat een tegenstrijdige emoties allemaal! We wensen jullie toe dat jullie de nabijheid en de liefde van onze Vader mogen ervaren!
    Geniet ook van deze mooie reis. We hopen jullie te volgen!

Groet,
    Dineke en Johan

• 20 Mei 2013 - 09:39

Dik Van Bergen:

Beste Theo en Maria,
    Een mengeling van blijdschap en dankbaarheid en verdriet. Ik wens en bid jullie kracht en sterkte toe om daarmee om te gaan. Daarbij een goede en fijne reis toegewenst en behouden terugkomst t.z.t. Ik hoop jullie dan te ontmoeten in Maarn of Amersfoort.
    Sjalom DIk.

• 21 Mei 2013 - 11:53

Marianne Van Baardewijk:

Beste Theo en Maria,
    Via kerkblad gelezen van jullie situatie.
    Ons meeleven met het overlijden van broer en zwager Harry.
    Wat dicht liggen dan vreugde en verdriet bij elkaar. En dat mogen we allemaal in Gods Hand leggen.
    Samen een fijne tijd en Gods zegen.
    hartelijke groeten, Johan en Marianne