Nazomeren.......... - Reisverslag uit Ramatuelle, Frankrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu Nazomeren.......... - Reisverslag uit Ramatuelle, Frankrijk van mooibroek - WaarBenJij.nu

Nazomeren..........

Door: Maria

15 September 2010 | Frankrijk, Ramatuelle

Daar leek het onderweg niet op! Na Luxemburg doken we de regen in, rond Lyon kon de airco mét de aanjager
het niet meer trekken en waren onze ramen zo beslagen dat we maar voortijdig zijn gestopt. Het bleef onweren tot
een uur of één 's nachts, de volgende morgen stonden we op met een voorzichtig zonnetje en nu hebben we hier prachtig
nazomerweer, heerlijk!
Met Ellis en Arjan en de kids genieten aan het strand van zon en water, gezellig een paar dagen lekker luieren!
We staan een paar plekjes op de camping verder dan het huisje van Ellis en Arjan.
Donderdag Ellis haar verjaardag gevierd en nu nog samen de zondag vieren, dan gaan we morgen weer verder langs de kust
richting Italië, onderweg willen we in St.Tropez kijken (is het echt zo mondain?), Monaco nog bewonderen..........
Voor dit keer, groetjes van ons allemaal en tot .....de volgende mail.

N.B. Dat had ik toch weer leuk bedacht, moet wel de WIFI goed werken en als
het in Frankrijk gratis is, kun je er bijna van op aan dat het niet goed gaat!!!
Je moest je er aanmelden en dan kreeg je eencode met een password, niet dus.
Nu dus een paar dagen en een paar honderd kilometer verder opnieuw proberen!

• 15 September 2010 - 07:43

Carien:

hoi, dat ziet er weer gezellig & mooi uit!
    goede reis en veel plezier!
    Hier is het echt herfst hoor, je mist er niets aan. tot snel, liefs hans en carien

• 15 September 2010 - 09:48

Jannie:

Hey lieve Theo & Maria,

Verschil moet er zijn,jullie boffen maar weer,het genieten straalt van de mooie plaatjes af!!
    We volgen jullie weer met plezier,een mooie en goede reis gewenst......

Groet K & J.

• 15 September 2010 - 17:44

Lidy:

Hoi,wij zijn er ook weer bij. Zijn zelf net een weekje terug uit z.w. frankrijk, prachtig weer gehad en geen druppel regen terwijl het hier lees Nederland hoosde.Lekker kunnen fietsen en na afloop een heerlijke duik in de meters hoge golven van o.a biscarosse plage met een water temp. van 21 gr.We moeten wel weer wennen aan het herfstweer dat op dit moment de overhand heeft. Eerst lekker in je hempie tot `s Avonds laat buiten zitten en nu ga je al een beetje aan de verwarming denken. Groetjes en geniet ze. J&L

• 15 September 2010 - 20:22

Amy:

Nou geniet er maar weer van hoor! Af en toe lees ik weer eens even jullie verslag.
    Wij hebe\ben deze zomer weer een heerlijke trip naar Portugal gemaakt, overigens sinds okt. vorig jaar ook trotse bezitters van een integraal!
    Voor jullie: goede reis!
    groet, @my

• 16 September 2010 - 09:20

Maria:

wat ziet dat er weer heerlijk uit! Hier even geen sprake van nazomeren, meer herfst en spetters,dus kijk ik nu dubbbelgraag naar die mooie plaatjes van jullie! veel plezier in Italie, ons favoriete land! lieve groetjes uit Middelburg.

• 19 September 2010 - 09:14

Riet Mooibroek:

Dat ziet er heerlijk uit daar bij het strand. Heerlijk!
    Geniet ze.. En veel plezier in Italie!!
    Liefs ons