Het is weer zover!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van mooibroek - WaarBenJij.nu Het is weer zover!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van mooibroek - WaarBenJij.nu

Het is weer zover!!!

Door: Maria

06 September 2010 | Nederland, Amersfoort

De camper staat weer klaar!
Afscheid genomen van familie en vrienden, zover dat het mogelijk was,
morgenochtend nog een afspraak bij de paradontoloog, dan nog een paar boodschapjes en dan kunnen we weer!
Eerst gaat de reis naar Zuid-Frankrijk, om Ellis haar verjaardag te vieren, ze zitten in een huisje aan Marseillan Plage, lekker aan de Middellandse Zee,kunnen we alvast weer wat wennen aan zon en strand!!
Het lijkt ons weer helemaal geweldig, na een paar hele drukke dagen, gaan we weer heerlijk luieren met heel veel boeken, puzzelboekjes en reisboeken, kijken wat we deze keer weer allemaal zien en beleven!!
groetjes van ons en dus.....
wordt vervolgd.

• 06 September 2010 - 12:07

Reint En Else:

Een hele goede reis gewenst en we lezen wel waar jullie weer naar toe gaan.
    Hartelijke groet, R en E

• 06 September 2010 - 15:41

Maria:

helemaal lekker!hier vandaag net eerste werkdag gehad, maar de vakantie was top, beetje zoals jullie...alles er even uitgehaald, eerst rondreis in Noorwegen en toen nog weekje kamperen in France, want er gaat immers niks boven kamperen? We gaan jullie weer volgen. Veel plezier!

• 06 September 2010 - 17:53

Bert&renske:

goeie reis en voorzichtig aan. denken jullie er even aan dat ik zaterdag 11 september jarig ben?

• 06 September 2010 - 18:55

Baukje:

goeie reis en veel plezier!
    wij zijn net terug van 4 wk midden europa, geweldig1
    groetjes,
    arnold en baukje.

• 07 September 2010 - 20:02

Janita:

Daaar gaa-aan ze!
    Denken jullie er even aan dat Chris 10 september jarig is en dan 50 wordt?
    Voor ons ook leuke dingen in petto maar wat dichter bij huis. ;-)(o.a. pieterpad!)
    Veel plezier weer, we gaan jullie weer volgen. Altijd erg leuk om te lezen wat je meemaakt.

• 09 September 2010 - 17:22

Arlene:

De volgende omfietsronde zal dan wel in november zijn, tot zover kan ik lekker in mijn luie stoel jullie omzwermingen volgen met enig gepaste jaloezie. Een heel goede reis gewenst.

• 09 September 2010 - 17:40

Marieke En Jeroen:

Veel plezier en geniet ze! Denk aan jullie..

• 09 September 2010 - 20:30

Jan En Dineke:

Dat klinkt goed,lekker luieren met boeken en puzzelboeken...en ook nog veel mooie dingen zien, dat lijkt ons ook wel wat!
    Veel plezier en een goede reis!