Kroatië - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van mooibroek - WaarBenJij.nu Kroatië - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van mooibroek - WaarBenJij.nu

Kroatië

Door: Maria

30 September 2010 | Kroatië, Rovinj

Dit is tot nu toe zo'n reis waarin je weinig "spannends" mee maakt.
Wanneer je er voor het eerst komt is alles nieuw, de omgeving, de wegen,
hoe de mensen zijn, enz.. Nu hebben we het vaker over: "oh, ja, toen was het....!"
Ondertussen genieten we weer van de prachtige routes, zoals langs de Côte d'Azur en hier weer langs de kust van Slovenië en Istrië en ons bezoekje (alweer) in Venetië. En dan vind je ook nog van die prachtige plekjes onderweg, zoals Muggia, helemaal aan de oostkust van
Italië.
Het weer laat ons ook nog niet in de steek, af en toe een erg dikke bui,
of een hele dag regenachtig, maar nu genieten we al weer een paar dagen van prachtig zonnig weer. We staan op een prachtige camping bij Rovinj, aan het water, schitterend!
We doen er weer een paar mooie plaatjes bij en dan tot de volgende aflevering!
Groetjes van ons uit Kroatië.
P.S.
Hier komen dan de foto's nog!
(nu zijn we in Rijeka,staan midden in de stad aan de haven, met gratis internet!)

• 30 September 2010 - 07:15

Janita:

Oh, leuk! die plaatjes van de vorige keer....
    Ik zie geen nieuwe plaatjes. Ik weet wel waar jullie zitten, op zo'n meeeegacamping bij Rovinj. Zit je óp het nudistenstrand of ernaast? ;-)
    Veel plezier verder!

• 30 September 2010 - 07:55

Marieke, Jeroen, Job:

Het is hier knudde weer... Zondag lijkt het wel mooi weer te worden.

Veel plezier! En lekker genieten van al die mooie plekjes die jullie weer/nog gaan tegenkomen.

Liefs ons

• 11 Oktober 2010 - 10:28

Jannie:

Het is erg rustig bij jullie,lekker aan het genieten?Hier is het heerlijk zonnig oktober weer,aangenaam is dit.
    Samen met Janneke H afgelopen donderdag,vrijdag en zaterdag de Pieterpadlopers voorzien van alle natjes en droogjes.het was zeer gezellig en een mooie omgeving,Ommen,Hardenberg enz.Jij weet hoe het is Maria om het P.P.te lopen.Voorlopig ben je met andere dingen bezig.Geniet maar veel en groet voor jou en Theo van K & J.

• 14 Oktober 2010 - 17:49

Klasien:

leuk haventje. nog veel rij- en kijkplezier. volgende week vertrekken wij naar italie. (3 wk)
    tot horens c+k