Alweer geruststelling... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van mooibroek - WaarBenJij.nu Alweer geruststelling... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van mooibroek - WaarBenJij.nu

Alweer geruststelling...

Door: Maria

04 Mei 2011 | Nederland, Amersfoort

Nee, we zaten op het moment van de aanslag op het restaurant Argana niet meer in Marokko!
Na een paar dagen aan de Moesel en een aantal dagen bij m'n zus in Solingen zijn we donderdag voor een week thuis gekomen!
Vonden wij het in Marokko gewoon rustig, blijkt het dus ook anders te kunnen! We hebben afscheid van Marokko genomen door nog één keertje naar het plein Jemaa-el-Fna te gaan en lekker te eten in hét restaurant Argana! Dat was dus 1,5 week voor de aanslag, we zaten dus in dat gedeelte dat nu het meest getroffen is, over het "nabij zijn van de Heere" gesproken!
Zoveel kilometers gereden in de afgelopen jaren en door heel veel landen waar je nu niet meer heen kunt, dat voelt wel heel erg bijzonder!
En nu staat de camper dus te koop!
We hadden hem nog niet op de site staan of de reisorganisatie waar we onze reis mee gemaakt hebben naar het Midden-Oosten, is een reis aan het ontwikkelen naar Trans-Azië!!
Toch besloten om hem dan toch maar te verkopen en als die reis door gaat schaffen we een kleiner campertje aan die niet zo gevoelig is voor slechte wegen en dergelijke!
Wie weet, kan ik deze site dus toch nog wel vervolgen met een erg leuke reis!
Jullie allen heel erg bedankt voor het volgen van ons en jullie reacties erop!!!
Héél véél liefs en tot spoedig ziens, Theo en Maria

• 04 Mei 2011 - 11:32

Arlene:

Fijn dat jullie er weer zijn en dat je een goede tijd en reis gehad hebt.
    Rechtsboven de foto van de Esterel staat 'volgende', ik dien nog even geduld te hebben denk ik, maar ik wens jullie toe dat daar nog een volgende te zien zal zijn.

• 04 Mei 2011 - 19:25

Jannie:

Natuurlijk moesten we gelijk aan jullie denken toen we dat vreselijke bericht uit Marokko hoorden! Mooi dat jullie weer veilig thuis mochten komen,wel gek dat de camper te koop staat.De deur staat nog op een kier begreep ik dus wie weet…. We zijn net thuis van dodenherdenking op het Abdijplein,altijd indrukwekkend,jullie weten hoe het er uit ziet.Alles verder prima hier,we horen wel weer van jullie.

Lieve groet K & J.

• 05 Mei 2011 - 19:49

Janita:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! En dan val je dus in een GAT......=)
    Het was weer feest om jullie weer te volgen in je doen en laten, dankjewel voor de leuke reisverslagen. Maar het is misschien nog niet helemaal gedaan. Mooie gelegenheid om eens wat met z'n vieren te gaan koken en wat bij te kletsen. ;-) Heeft Marjoleen je al gebeld?

• 07 Mei 2011 - 19:22

Maria:

Ik moet denken aan het Elly en Rikkert liedje: er zijn engelen, engelen om je heen..... wat een bijzonder iets dat jullie er weer ongedeerd zijn! Erg veel reden voor dankbaarheid. Maar ik hoop dat jullie nog een vervolg mogen maken in een kleiner campertje! Wij zijn net terug uit Italie, een weekje aan de bloemenriviera, prachtig om daar te wandelen. Jullie zijn daar vast ook wel geweest? Enfin, tot horens en liefs uit Middelburg