Richting Nederland..... - Reisverslag uit Martil, Marokko van mooibroek - WaarBenJij.nu Richting Nederland..... - Reisverslag uit Martil, Marokko van mooibroek - WaarBenJij.nu

Richting Nederland.....

Door: Maria

19 Mei 2010 | Marokko, Martil

Dat is dus in mei echt te heet in de woestijn, tegen de 40 graden, dat is voor een Nederlander wel wat veel van het goede.
Het doel in Erg Chebbi is eigenlijk de "zandberg" beklimmen, maar dat was dus niet te doen vanwege de hitte, jammer want het uitzicht is schitterend.
De wind was ook een beetje een spelbreker, (we hebben toch een staartje mee gekregen van het slechte weer in Europa), dus we zaten weer onder het zand!
Maar bij de blauwe mannen op de camping hebben we alles weer weggewerkt en genoten van het nu heerlijke weer.
We raken trouwens al aardig thuis in Marokko, zelfs in de grote steden weten we de weg goed te vinden en herken je de belangrijkste punten.
We zitten nu in Martil aan de Middellandse Zeekust, een prachtig strand, een hele lange boulevard, heel Europees, met geweldig weer, niet te heet en heerlijk zonnig, daar blijven we nog even van genieten!
We willen donderdag over steken met de boot, eerst nog even de belastingvrije boodschappen en diesel in Ceuta inslaan en dan zit Marokko er weer op.
Dan heb ik geen internet verbinding meer, dus ik weet niet of ik nog weer een vervolg kan schrijven, misschien dat ik in Frankrijk ook een modem voor internet aanschaf, kijken wat daar de mogelijkheden en kosten van zijn.
De bedoeling is om 4 juni in Arnemuiden te zijn, 2,5 week om "naar boven" te rijden.
We zagen op tv dat het weer in Nederland beter wordt, geniet er van en dan tot ziens!
Lieve groeten van Theo en Maria!

• 19 Mei 2010 - 09:48

Jannie:

Zo,wat een mooie plaatjes,echt een heel andere wereld ,ook om te voelen begrijp ik.Wat een hoge temperaturen.Hier is het echt koud,dus houd de lekkere warmte nog maar even vast! Mooi dat alles goed gaat,geniet ze en nog een mooie en behouden reis.

Groet K & j.

• 19 Mei 2010 - 14:22

Janita:

Leuk, je bent al vast wat "voorgebruind" waarschijnlijk. Hier wordt het goed weer met de pinksterdagen. Maar dan zijn jullie nog niet hier.
    Doe voorzichtig onderweg en geniet maar van alles wat op je pad komt. Neem nog een paar graden warmte mee! Kan nooit kwaad hier...

• 19 Mei 2010 - 19:53

Arnold En Baukje:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Hier is alles oke en hebben inderdaad goed weer! Heerlijk.
    Alvast een hele goede reis en wie weet tot ziens, groetjes!!!!

• 22 Mei 2010 - 08:37

De Bodtjes:

Morgen!

Zo vanochtend de grote boodschappen al gedaan samen met Marijn! En het wordt heerlijk weer! Dus jullie kunnen weer terug komen! Denk dat jullie nu in Portugal/Spanje zitten?! Gezellig dat jullie weer deze kant uit komen. Tot snel!
    liefs de bodtjes

• 25 Mei 2010 - 20:08

Bert En Renske:

Nog even opde valreep een berichtje dan maar, voordat je geen "bereik"meer hebt. Wat een supermooie foto's, zeg! Jullie genieten toch maar. Wij gelukkig ook de afgelopen dagen in Nederland. We hadden prachtig Pinksterweer.Zijn vandaag weer begonnen aan de laatste ruk tot aan de zomervakantie.
    We wensen jullie een goede oversteek morgen en een goede reis naar huis.
    Liefs en groetjes, Bert en Renske.

• 26 Mei 2010 - 09:52

Lisette:

Ik zit te wachten op laatste stukken voor de commissievergaderingen en ondertussen droom ik even weg bij de mooie foto's en verhalen van jullie reis!

zoals de engelsen zeggen: remain blessed - blijf gezegend!

• 05 November 2012 - 20:20

Frithjof Vonk:

Dag Maria,

Half maart 2013 willen we samen met Jan en Lidy Koster uit Middelburg ter met onze campers naar Marokko .
    Kunnen je wat advies geven?
    Wil je misschien nog via de mail contact opnemen zodat we wat gerichter kunnen communiceren?

Hartelijke groet

Helen en Frithjof Vonk