de achterblijvers..... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van mooibroek - WaarBenJij.nu de achterblijvers..... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van mooibroek - WaarBenJij.nu

de achterblijvers.....

Door: Maria

27 April 2010 | Marokko, Rabat

Dat waren een paar heerlijke dagen in Ouzoud! Een geweldige regenbui, waarvan foto, veel apen bij de waterval, in één jaar tijd nu ook een stenen pad langs de watervallen, en natuurlijk een heel gezellige en lekkere maaltijd bij Paul en Renate op de camping.
We hebben Ineke weer op het vliegtuig gezet in Marrakech en al op de mail gelezen dat ze na wat uitreisperikelen 's avonds weer lekker in haar eigen bedje in Groningen kon gaan slapen! Gelukkig dus geen last van de as uit Ijsland!
Wij zijn gisteren, nu met z'n tweetjes, terug naar het Zuiden gegaan, weer door de Hoge Atlas.
Met een klein oponthoud omdat de temperatuur van de motor aardig omhoog liep, nog net in het rood, toch maar even stoppen en de motor af laten koelen. Het was ook wel erg warm, in Marrakech gaf een thermometer op straat 40gr. aan,
dus we hadden alles op koeling staan! Na een poosje pauze met een kopje koffie de motor weer starten, maar er gingen geen lampjes of dergelijke branden, voor de zekerheid geen airco meer aan en geen koude lucht, gelukkig wordt
het dan in de bergen ook een stuk koeler!! Zonder gekke dingen kwamen we (weer) in Ouazarzate aan en daar bleek dat er een liter koelvloeistof in ging, we denken dus dat dát het wel geweest zal zijn, we lekken tenminste ook nergens water
of olie, dus morgen gaan we weer "rustig" verder naar N'kob in het Zuiden.
Héél veel groetjes uit Marokko, geniet van het mooie weer in Nederland en tot de volgende keer!
(N.B. Pake en Beppe, ik heb geen goed email-adres meer van jullie, kan dus niet reageren, hierbij gefeliciteerd!)

• 27 April 2010 - 14:29

Marieke En Jeroen:

Hoi lieve papa en mama,

Fijn om weer wat te lezen van jullie! Wat een super weertje hebben jullie zeg. Ohh ben helemaal jaloers. De regenbui in Ouzoud die jullie hebben gefotograffeerd hebben is wel heel bijzonder!
    Geniet ze nog even..

Liefs van ons!

• 27 April 2010 - 14:56

Arnold En Baukje:

fijn dat jullie genieten!
    hier is alles goed en gelukkig ook mooi weer.
    vrijdag kleurt middelburg oranje... zo je weet komt de hele oranjefamilie, dus feest!
    groetjes van ons,
    a en b.

• 27 April 2010 - 19:35

Janita:

Mooi, mooi, mooi! Veel plezier verder.
    Hier is het ook goed toeven, lekker weertje en er schiet weer vanalles uit de grond...

• 28 April 2010 - 21:01

Maria:

grappig dat je over een geweldige regenbui praat! Hier kan de tuin ook wel zo'n geweldige regenbui gebruiken, maar ik ben bang dat ik dat niet zo geweldig vindt!Ik geniet toch meer van het zonnetje en het lenteweer. Wij gaan volgende week van huis ruilen met vriendin in Harderwijk, dus hopen niet op geweldige regenbuien, alhoewel die van jullie indrukwekkend is. Nog veel plezier samen!

• 10 Mei 2010 - 18:15

Jan En Dineke:

fijn dat jullie het zo naar de zin hebben in marokko.Wij beleven hier ook spectaculaire dingen;eerst kleurt middelburg helemaal oranje vanwege hare majesteit en dan weer helemaal rose vanwege de giro d ítalia,daar hoef je niet eens voor weg...'Groeten van jan en dineke

• 16 Mei 2010 - 19:13

Jannie:

Lieve mensen,

Het is al weer even geleden dat we iets hoorden,hopenlijk gaat alles voorspoedig en zijn jullie volop aan het genieten! heeft de camper zich goed gehouden? Hier gaat alles prima,het huis geschilderd,lekker genieten van vrije dagen,prachtige natuur en leuke dingen in het vooruitzicht.Edwin studeert de dag na pinksteren af,een goede reden om er een weekend aan vast te knopen.We wensen jullie een mooie voortzetting van de reis.

Groet K & J.